середу, 22 квітня 2015 р.

Україна починається з тебе

УКРАЇНА ОЧИМА ДІТЕЙ


ПІСНЯ ПРО УКРАЇНУ 




Я йшов лугами навпростець, 

Де трави у коліно, 
Знайому пісню вітерець 
Співав про Україну. 

Шуміли в ній бори, ліси 
І грали десь цимбали, 
Козацькі давні голоси, 
Мов з-під землі, лунали. 

І моря чорного прибій 
В кайданнім передзвоні 
Я чув у пісні вітровій 
У себе біля скроні. 

Ловив я звуки на льоту 
В повітрі голубому 
І вивчив пісеньку оту 
Дорогою додому. 

І поки йшов я поміж трав 
По молодому листу, 
З верби сопілку змайстрував 
Зелену, голосисту. 

Тоді вдихнув пісенний звук 
У дудочку вербову, 
Озвався гай, озвався луг 
На ту правдиву мову. 

Шуміли в ній бори, ліси 
І грали десь цимбали... 
Уже й пташині голоси 
Ту пісню підіймали. 

Затихнув я, бо йшов здаля. 
Дай, думаю, спочину... 
Аж чую - вся моя земля 
Співа про Україну. 

                                                             П. Засенко 




КРАЇНА МОЯ — УКРАЇНА 

Мої нескінченні дороги 
Сплелися, мов доля моя, 
Я знову вернув до порога, 
Де батьківська рідна земля. 

Країно моя — Україно, 
Ще пращурів пам'ять жива, 
Знайома тут кожна стежина, 
І сонце мене зігріва. 

Хай пісня твоя, Україно, 
Злітає, як птах у блакить, 
А мова твоя солов'їна 
У кожній оселі звучить. 


Піду у садочок вишневий, 
Послухаю спів солов'я, 
Там ранок зустріну рожевий, 
Тобі я вклонюся, земля. 

                                                         

                                                                          Ф. Пантов


ПІСНЯ ПРО УКРАЇНУ 

Дівчина-калина 
В білому віночку 
Вийшла із хатини, 
Стала на горбочку. 

А як заспівала 
Солов'їно-дзвінко — 
В лісі розстеляла 
Килими з барвінку. 

Золотила ниву, 
Голубила небо, 
Дітвору щасливу 
Кликала до себе. 

Кличе всіх щоднини 
До краси і згоди 
Пісня України, 
Що єдна народи. 

                                                                    М. Гринчук





УКРАЇНІ 

Україно, 
Ти - сонце весняне, 
Моя рідна, моя золота... 
Твої древні задумані храми, 
Старовинні чудесні міста – 
Ніби в казці, де час зупинився, 
Щоб усе, що було, пригадати: 
Тихі співи і танці вогнисті, 
Щебетання в садку біля хати, 
І тумани, і роси краплисті, 
І героїв славетних життя, - 
І мале босоноге дитя, 
Що біжить радо з піснею в поле 
І сміється, хоч ніженьки коле!.. 

                                                                   Я. Черняк









Я - УКРАЇНКА 

Я - українка! 
Горджуся й радію, 
Що рідною мовою 
Я володію, 
Шевченковим словом 
Умію писати 
Слова мелодійні 
У вірші складати. 
Я - українка! 
Живу в Україні, 
На вільній, єдиній 
Моїй Батьківщині, 
Де все мені в радість: 
Ліси і садки. 
Озера й річки, 
І глибокі ставки , 
Лани неосяжні, 
І гори, й долини, 
Цвіт білосніжний 
У лузі калини. 
В душі моїй солодко 
Грає сопілка, 
Бо я з України, 
Бо я - українка! 

                                                         О. Василенко













Немає коментарів:

Дописати коментар